: 305
1399.04.24 @ 15:47


فرمانده حوزه ثامن الائمه بقیه الله شیراز با مدیرکل زندان های فارس دیدار کرد

سرگرد پاسدار کاشف؛ فرمانده حوزه ثامن الائمه بقیه الله شیراز با حضور تعدادی از اعضای شورای بسیج و سیدرضا اسکندری مدیرنمایندگی ستاد دیه استان فارس و جانشین پایگاه مقاومت زندان ها به منظور ابلاغ برنامه های پایگاه مقاومت بسیج زندان ها با مدیرکل زندان های فارس دیدار کردند.


مدیرکل زندان های فارس در این دیدار گفت: تلاش ما در پایگاه مقاوت اداره کل زندان ها این است که بتوانیم فعال تر از گذشته خدمت نماییم و به پشتوانه فرمایشات مقام عظمای ولایت، تفکر بسیجی را در مجموعه توسعه دهیم.
اسحاق ابراهیمی اضافه کرد: در راستای رهنمودهای رئیس محترم سازمان زندان ها، با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی، بسیج هنرمندان، اصناف و بسیج دانش آموزی می توان کمک های قابل توجهی به خانواده زندانیان بی بضاعت داشت.
وی افزود: اداره کل زندان ها همچنین این آمادگی را دارد که از ظرفیت های بسیج به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و برگزاری کارگاه های روانشناسی و مشاوره درمانی به صورت فردی و گروهی استفاده نماید.
مدیرکل زندان های فارس یادآور شد: باتشکیل اتاق فکر و استفاده از نظرات کارشناسان مجرب می توان برنامه های ابلاغی را به نحو مطلوب انجام داد و لازم است تفاهم نامه دو جانبه بین اداره کل زندان ها و حوزه ثامن الائمه منعقد گردد.